ماژول حضور و غیاب
ماژول حضور و غیاب نرم افزار کنترل تردد آنلاین تایماز، ابزاری قدرتمند برای مدیریت حرفهای پرسنل است که به سازمانها امکان میدهد تا کنترل دقیق ورود و خروج، ماموریتها، مرخصیها و اضافهکاریها را به صورت آنلاین و با سهولت انجام دهند.
این ماژول با قابلیت تعریف اطلاعات کامل هر پرسنل (از جمله نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، نام کاربری، پسورد، عکس پروفایل، ایمیل و تاریخ تولد) به مدیران کمک میکند تا اطلاعات پرسنل را به صورت جامع و دقیق مدیریت کنند.
همچنین امکان تعریف بینهایت نقش برای پرسنل، امکان فعال یا غیرفعال کردن پرسنل، اختصاص دسترسیهای مختلف به قسمتهای مختلف سیستم، از قابلیتهای برجسته ماژول حضور و غیاب تایماز است که این ویژگیها به مدیران اجازه میدهد تا نقشها و دسترسیهای مختلف را به صورت دقیق و متناسب با نیازهای سازمان تعریف و مدیریت کنند.
از دیگر امکانات این ماژول میتوان به امکان جستجو در نقشها و گرفتن خروجی اکسل از قسمتهای مختلف نرم افزار اشاره کرد. همچنین ماژول حضور و غیاب تایماز قابلیت تعریف بخشهای مختلف سازمان به صورت پدر فرزندی و درختی را داراست که به مدیران هر بخش اجازه میدهد تا تنها به پرسنل مربوط به بخش خود دسترسی داشته باشند. این ویژگی با امکان تعریف توضیحات برای هر بخش و اختصاص یک یا چند بخش به پرسنل، به بهبود مدیریت و افزایش بهرهوری سازمان کمک میکند.
علاوه بر این، قابلیت های تعریف محدودههای محل کار یک مجموعه یا سازمان با مشخص کردن x و y و شعاع پذیرش و ثبت خودکار لوکیشن هنگام ورود و خروج پرسنل، به افزایش دقت و امنیت در مدیریت حضور و غیاب کمک میکند.
از دیگر قابلیتهای شگفت انگیز این ماژول میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان نوشتن توضیحات هنگام ورود و خروج توسط پرسنل
- قابلیت ثبت ورود به کار توسط اشخاص به همراه ثبت خودکار لوکیشن شخص توسط سیستم
- شروع و پایان خودکار سیستم برای مرخصیهای روزانه پرسنل
- شروع و پایان خودکار سیستم برای مرخصیهای ساعتی اول شیفت
- قابلیت تبدیل غیبت به عنوان مرخصی و بالعکس توسط مدیران
- امکان ثبت عملکرد برای دیگران توسط مدیران مشخص شده
- نمایش میزان کل کار، مرخصی، ماموریت و اضافه کاری در بازه مشخص شده برای هر شخص بهصورت تجمیعی
- امکان عدم پذیرش عملکردهای هر شخصی در هر روز توسط مدیریت
- محاسبه میزان اضافه کاری، تاخیر و تعجیل روزانه بهصورت خودکار